SCM music player

20 Temmuz 2014 Pazar

Marriage, Not Dating!


Öncelikle bu sefer hedefimde henüz daha tamamlanmamış bir dizi var fakat dizi yarısında, bitince tekrar başka bir yorum yapacağım çünkü hayatımda izlerken en çok zevk aldığım dizi... Dizi son 20 dakikasına girince bitmesin diye nasıl yalvarıyorum belli değil. TT 
The Heirs dizisinde bile yaşamadığım bir fantezi bu, komik, romantizm, acı... Hepsi var içinde. Hayatımın dizisi... Yani bu kadar övmek doğru mu bilmiyorum çünkü beğenip beğenmeyeceğinizin bir sağlaması yok ama ben beğendim. TT


Konusu : Evlenmek için ailesi tarafından baskı gören Gong Ki-Tae (Yeon Woo-Jin), baskıdan kurtulmak için kolejden bir kız arkadaşını ailesine sevgilisi olarak tanıştırır ve olaylar bir biri arkasına gelişmeye başlar. 

Doğruya doğru diziyi ilk önce Jinwoon ve Sunhwa için izlemeye başladım çünkü bu ikisini WGM'den beri shipliyordum. Dedim bunları birde sevgili yaparlarsa dizinin tadından yenmez. Ama aksi gibi ikisinide ikinci karaktere koymuşlar birde Sunhwaya kötü kadın rolü vermişler... Secret hayranı olarak çok fena diziyi protesto edesim geldi. O melek gibi kıza kötü kız rolü.... Aslında yakışmış değil yakışmış çünkü Sunhwanın son kliplerinden anlaşılacağı gibide böyle seksi bir cazibesi var bakışlarında. Diziye bence bitince başlayın. Çünkü kesinlike sabırsızlanıyorsunuz.. 16 bölümün 6 bölümü yayınlandı. Bence en azından bir 11 olduktan sonra başlayın hala başlamadıysanız.

 
 
  

 
 
 

 


 
 
 
 



1 yorum:

  1. Merhabalar, bloğunuzu yeni keşfettim. Benim de Kore üzerine yeni bir bloğum var, beklerim:)
    http://keepcalmandlovesouthkorea.blogspot.com.tr/

    (Bu arada diziyi gerçekten merak ettim sanırım 2014 dizisi, bakmayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil